ფიზიკური მდგომარეობის გაუმჯობესება

Run-to-stay-healthy-300x200

ფიზიკურ აქტიურობას ჯანმრთელობისათვის ბევრი სიკეთე მოაქვს, ხოლო ფიზიკურ ფიტნესს უფრო მეტი სარგებელი აქვს. თუმცა სანამ ფიტნესით დაკავდებოდეთ, აუცილებელია მიჩვეული იყოთ ფიზიკურ აქტიურობას. ფიზიკური ფიტნესი, ანუ ვარჯიში უფრო მაღალ აქტიურობას, ხანგრძლივობას და სიხშირეს მოითხოვს. ის აუმჯობესებს მოქნილობას, ბალანსს, კოორდინაციას, ძალას, ენერგიას, სისწრაფეს, მეტად აძლიერებს გულ-სისხლძარღვთა სისტემას, კუნთოვან ქსოვილებს და სხეულის კომპოზიციას. ასევე არეგულირებს სისხლის წნევას, ქოლესტერინის და გლუკოზის დონეს, ცხიმების წვას და ძვლების გამძლეობას.

ფიზიკურ აქტიურობას თავისუფალი გრაფიკი აქვს, ხოლო ვარჯიში კი სტრუქტურულ, გეგმიურ და განმეორებით დატვირთვებს მოითხოვს.

Leave a Reply